Oferta
- Produkty
- Kubki
- Kubki sublimacyjne
- Kubki szklane
- Filiżanki
- Zestawy
- Kufle
- Szklanki
- Galaxy Collection
- Świece reklamowe
- Lampiony
- Zamówienia specjalne
- Opakowania
- Nowości
- Produkty z Unii Europejskiej
- Galaxy Collection
- Świece reklamowe
- Stany magazynowe
- Nice Price
- Kalkulator
- Złóż zamówienie
- Sprawdź status zamówienia

Zamów Max-Letter


MAX-LETTER
PorcelaNOWE IDEE - Boże Narodzenie 2010
Dotknij najnowszą ofertę świąteczną.
Zapraszamy Państwa na wyjątkowe wydarzenie targi Gifts Exclusive, które odbęda się w dniach 14 i 15 września 2010 roku w warszawskim klubie SPACE. W trakcie imprezy odbędzie się oficjalna premiera najnowszej oferty świątecznej firmy Maxim.
Wstęp tylko dla agencji reklamowych.
Pobierz bezpłatne zaproszenie >
PROMOCJA WRZESIEŃ 2010
|
SLIM LADY filiżanka ze spodkiem ZAPYTAJ o rabat dla Agencji Reklamowych > * rabat nie obowiązuje przy zamówieniach na zamówienia bez nadruku |
Jak rozmawiać z klientem przez telefon ? Socjotechnik radzi.
Kilka szybkich porad. Twój rozmówca dzwoniąc do Ciebie najczęściej wykonuje całą sekwencję rozmów telefonicznych. Jeśli nie chcesz, aby za chwilę zadzwonił do innej agencji, sam w rozmowie napomknij o istnieniu konkurencji. Gdy deklarujesz wysłanie dodatkowych informacji mailem, nie mów "zaraz wyślę" lecz "wyślę w ciągu najbliższej godziny". Tylko jeśli klient zgłosi takie życzenie - działaj natychmiast. Potakując w trakcie odsłuchiwania kwestii partnera najlepiej powtarzać słówka "tak" i tylko od czasu do czasu "rozumiem". Nie nadużywaj słowa "jasne" albo "oczywiście". "Okey" mówimy tylko, gdy osobiście znamy rozmówcę. Mówiąc o własnych działaniach wprowadzaj liczbę mnogą: "zaprojektujemy", "opracujemy", podkreślaj zespołowość swojej firmy. Jeśli dzwonisz w godzinach pracy, nie pytaj na początku rozmowy, czy nie przeszkadzasz. Zasadą kurtuazji jest, aby powiadomić partnera, że nagrywamy fragment rozmowy, np. gdy słyszymy w słuchawce skomplikowane nazwy, adresy itd. Najważniejsze - informujemy rozmówcę o tym, że akurat jedziemy samochodem. Miłych i efektywnych rozmów !

Czytaj poprzednie wydania Max-Lettera: