Ceramika reklamowa Poznań Wielkopolska Oferta Maxim zawiera wiele produktów ceramiki reklamowej z nadrukiem: firmowych kubków, filiżanek, szklanek, kufli, zestawów kawowych jak również zamówień specjalnych. Na każdym produkcie stosowane jest zdobienie kalką lub nadruk bezpośredni.

Porcelain sugester

Liczę na szybki kontakt, gdyż...

E-mail:
*
Imię i nazwisko:
*

Telefon:

Nazwa firmy:


* Pola wymagane


Wsparcie techniczne on-line

Oferta Oferta

Max-letterZamów Max-Letter

Jeśli chcesz za pośrednictwem poczty elektronicznej otrzymywać najświeższe informacje branżowe, zaloguj się i wyślij nam swój adres e-mail

KontaktSzybki kontakt

Kontakt Masz pytania wymagające natychmiastowej odpowiedzi? Nasz dział handlowy jest do dyspozycji...

MAX-LETTER

07/20102010-09-13

PorcelaNOWE IDEE - Boże Narodzenie 2010

Dotknij najnowszą ofertę świąteczną.

Zapraszamy Państwa na wyjątkowe wydarzenie targi Gifts Exclusive, które odbęda się w dniach 14 i 15 września 2010 roku w warszawskim klubie SPACE. W trakcie imprezy odbędzie się oficjalna premiera najnowszej oferty świątecznej firmy Maxim.

Wstęp tylko dla agencji reklamowych.

Pobierz bezpłatne zaproszenie >

PROMOCJA WRZESIEŃ 2010

SLIM LADY filiżanka ze spodkiem

20% rabatu na wszystkie kolory *

ZAPYTAJ o rabat dla Agencji Reklamowych >

* rabat nie obowiązuje przy zamówieniach na zamówienia bez nadruku

Jak rozmawiać z klientem przez telefon ? Socjotechnik radzi.

Kilka szybkich porad. Twój rozmówca dzwoniąc do Ciebie najczęściej wykonuje całą sekwencję rozmów telefonicznych. Jeśli nie chcesz, aby za chwilę zadzwonił do innej agencji, sam w rozmowie napomknij o istnieniu konkurencji. Gdy deklarujesz wysłanie dodatkowych informacji mailem, nie mów "zaraz wyślę" lecz "wyślę w ciągu najbliższej godziny". Tylko jeśli klient zgłosi takie życzenie - działaj natychmiast. Potakując w trakcie odsłuchiwania kwestii partnera najlepiej powtarzać słówka "tak" i tylko od czasu do czasu "rozumiem". Nie nadużywaj słowa "jasne" albo "oczywiście". "Okey" mówimy tylko, gdy osobiście znamy rozmówcę. Mówiąc o własnych działaniach wprowadzaj liczbę mnogą: "zaprojektujemy", "opracujemy", podkreślaj zespołowość swojej firmy. Jeśli dzwonisz w godzinach pracy, nie pytaj na początku rozmowy, czy nie przeszkadzasz. Zasadą kurtuazji jest, aby powiadomić partnera, że nagrywamy fragment rozmowy, np. gdy słyszymy w słuchawce skomplikowane nazwy, adresy itd. Najważniejsze - informujemy rozmówcę o tym, że akurat jedziemy samochodem. Miłych i efektywnych rozmów !

Czytaj poprzednie wydania Max-Lettera: