Oferta
- Produkty
- Kubki
- Kubki sublimacyjne
- Kubki szklane
- Filiżanki
- Zestawy
- Kufle
- Szklanki
- Galaxy Collection
- Świece reklamowe
- Lampiony
- Zamówienia specjalne
- Opakowania
- Nowości
- Produkty z Unii Europejskiej
- Galaxy Collection
- Świece reklamowe
- Stany magazynowe
- Nice Price
- Kalkulator
- Złóż zamówienie
- Sprawdź status zamówienia

Zamów Max-Letter


MAX-LETTER
Easter Time
Dostarcz wiosenną radość Swojemu Klientowi!
Wybierz jedną z gotowych propozycji, dodaj logo firmy lub produktu.
Tak niewiele potrzeba dla rozbudzenia wiosennej energii!
Projekt A - nadruk dwustronny na kubku Tomek ART PRINT żółto-białym
Projekt B - nadruk dwustronny na kubku Joy żółto-białym
Projekt C - nadruk dwustronny na kubku Tomek Royal
Projekt D - nadruk od ucha do ucha na kubku Joy żółto-białym
NOWY system rabatowania
Przypominamy, że od 07.02.2011 r. obowiązuje nowa oferta PorceLine 2011 a wraz z nią nowy cennik oraz system rabatów.
Zapraszamy do zapoznania się z najnowszą ofertą produktową poprzez Katalog Wirtualny.
W przypadku zainteresowania większą ilością katalogów drukowanych prosimy o kontakt z działem handlowym.
Zapraszamy również do korzystania z naszego kalkulatora on-line.
Jednocześnie przypominamy, że nasza oferta skierowana jest tylko do agencji reklamowych.
Jest nam również niezmiernie miło poinformować Państwa, że po raz czwarty z rzędu możemy cieszyć się Koroną Reklamy w kategorii Producent Upominków Reklamowych.
Dziękujemy wszystkim z Państwa, którzy uznali nas za firmę godną polecenia.
PROMOCJA MARZEC 2011
Kubek: Elite biały* Nowa cena po 20% rabacie: 4,48 PLN ZAPYTAJ o rabat dla Agencji Reklamowych >
|
* cena dla klienta finalnego, nie obowiązuje przy zamówieniach na kubki bez nadruku
Jak agencje reklamowe mogą wzbudzać wiosenne ożywienie? – socjotechnik radzi.
Nie jest prawdą, że wszyscy budzą się na wiosnę. Spora część ludzi raczej czuje się gorzej i lekko cierpi z powodu zmian w naturze. Dla wszystkich jednak obowiązującym hasłem jest wiosenne ożywienie. Zatem w agencjach reklamowych w komunikacji z klientami mówimy tak, jakbyśmy rozpoczynali sezon właśnie w połowie marca. Każde zawołanie jest dobre, jeśli spotyka się z tradycją! I tu możemy powiedzieć więcej. Nie wycofujmy się z tradycji przypominania się poprzez życzenia związane ze świętami Wielkanocnymi. Pomijając intymną sferę religijnego znaczenia, jest to okazja do zamanifestowania swojej pomysłowości. Czasu jest i dużo i mało. Ale jakby się tak zdarzyło, że wiosna nie jest najlepszym okresem w naszym życiu, proponuję terapeutycznie zająć się kształtami nowych zajączków i nowych kurczaczków. Jajek też. Ale nie bierzmy za dużo zadań naraz.
Nowości 2011

Czytaj poprzednie wydania Max-Lettera: