Ceramika reklamowa Poznań Wielkopolska Oferta Maxim zawiera wiele produktów ceramiki reklamowej z nadrukiem: firmowych kubków, filiżanek, szklanek, kufli, zestawów kawowych jak również zamówień specjalnych. Na każdym produkcie stosowane jest zdobienie kalką lub nadruk bezpośredni.

Porcelain sugester

Liczę na szybki kontakt, gdyż...

E-mail:
*
Imię i nazwisko:
*

Telefon:

Nazwa firmy:


* Pola wymagane


Wsparcie techniczne on-line

Oferta Oferta

Max-letterZamów Max-Letter

Jeśli chcesz za pośrednictwem poczty elektronicznej otrzymywać najświeższe informacje branżowe, zaloguj się i wyślij nam swój adres e-mail

KontaktSzybki kontakt

Kontakt Masz pytania wymagające natychmiastowej odpowiedzi? Nasz dział handlowy jest do dyspozycji...

MAX-LETTER

07/20112011-07-04

Zobacz jak lśni nowa gwiazda ...

Handy Supreme - połączenie delikatnie matowej powierzchni kubka z doskonale błyszczącym nadrukiem

handy_pl

Handy Supreme to jedyny kubek na rynku z efektownym czarnym matem, dostępny w siedmiu różnych kolorach wewnątrz.

Pobierz "NOWOŚCI 2011" w wersji NO NAME:

Plik pdf       Plik jpg

Czy wiesz, że ...

zestaw możesz kupić dowolną ilość elementów zestawu?

Każdy klient może zamówić dowolną ilość każdego z elementów zestawu, biorąc pod uwagę łączną, minimalną wielkość zamówienia
- 36 sztuk.

Przykład:
Zamówienie obejmuje:
- 18 szt filiżanek ze spodkami,
- 6 szt imbryków
- 8 szt cukiernic
- 4 szt mleczników

Suma = 36szt

Masz jeszcze jakieś wątpliwości?
Nasz dział obsługi klienta jest do Państwa dyspozycji.

PROMOCJA LIPIEC 2011

 promocja

Kubek i filiżanka: Slim Lady

* wszystkie kolory

20% rabatu

ZAPYTAJ o rabat dla Agencji Reklamowych >


 

* Oferta promocyjna dotyczy danego produktu i obowiązuje wyłącznie na zamówienia z nadrukiem złożone we wskazanym okresie. Promocja nie uwzglednia kosztów nadruku.

Jak zdobyć klienta zorientowanego politycznie?
- socjotechnik radzi...

Zwykle jest tak, że ludzie reklamy wydają się nie widzieć i nie słyszeć świata politycznego, ale jak rozpoczyna się jakakolwiek kampania wyborcza, nagle jak spod ziemi pojawiają się koszulki, czapki, kubki, długopisy i inne gadżety reklamowe z twarzami lub nazwiskami kandydatów, logotypami partii politycznych. Skąd one się biorą? Po złych doświadczeniach, współczesne środowiska polityczne dążą do transparentności zamówień. Szansę ma zatem każda agencja z uwagi na jakość produktów i korzystną cenę. Jak zdobyć takiego klienta? Przede wszystkim konkretami. Projekt nadruku plus biznesplan uwzględniający styl dystrybucji – to wyjściowe zadania. Czy trzeba deklarować własne poglądy polityczne? Nie. Agencje reklamowe traktowane są jako usługodawcy a nie partnerzy polityczni. Przy tworzeniu całościowego wizerunku, zapewne przydałaby się jedność ideologiczna, ale przy produkcji gadżetów – nie jest ona konieczna. Czy warto wchodzić w ten temat? Tak. Z tym, że trzeba pamiętać o tym, że przykłady prac na rzecz partii politycznych zamieszczone w dossier agencji reklamowej, mogą być odczytywane jako przejaw zadeklarowanych sympatii politycznych. Nawet gdy tak nie jest.

Czytaj poprzednie wydania Max-Lettera: