Oferta
- Produkty
- Kubki
- Kubki sublimacyjne
- Kubki szklane
- Filiżanki
- Zestawy
- Kufle
- Szklanki
- Galaxy Collection
- Świece reklamowe
- Lampiony
- Zamówienia specjalne
- Opakowania
- Nowości
- Produkty z Unii Europejskiej
- Galaxy Collection
- Świece reklamowe
- Stany magazynowe
- Nice Price
- Kalkulator
- Złóż zamówienie
- Sprawdź status zamówienia

Zamów Max-Letter


MAX-LETTER
Zobacz jak lśni nowa gwiazda ...
Handy Supreme - połączenie delikatnie matowej powierzchni kubka z doskonale błyszczącym nadrukiem
Handy Supreme to jedyny kubek na rynku z efektownym czarnym matem, dostępny w siedmiu różnych kolorach wewnątrz.
Pobierz "NOWOŚCI 2011" w wersji NO NAME:
Czy wiesz, że ...
możesz kupić dowolną ilość elementów zestawu?
Każdy klient może zamówić dowolną ilość każdego z elementów zestawu, biorąc pod uwagę łączną, minimalną wielkość zamówienia
- 36 sztuk.
Przykład:
Zamówienie obejmuje:
- 18 szt filiżanek ze spodkami,
- 6 szt imbryków
- 8 szt cukiernic
- 4 szt mleczników
Suma = 36szt
Masz jeszcze jakieś wątpliwości?
Nasz dział obsługi klienta jest do Państwa dyspozycji.
PROMOCJA LIPIEC 2011
![]() |
Kubek i filiżanka: Slim Lady * wszystkie kolory ZAPYTAJ o rabat dla Agencji Reklamowych >
|
* Oferta promocyjna dotyczy danego produktu i obowiązuje wyłącznie na zamówienia z nadrukiem złożone we wskazanym okresie. Promocja nie uwzglednia kosztów nadruku.
Jak zdobyć klienta zorientowanego politycznie?
- socjotechnik radzi...
Zwykle jest tak, że ludzie reklamy wydają się nie widzieć i nie słyszeć świata politycznego, ale jak rozpoczyna się jakakolwiek kampania wyborcza, nagle jak spod ziemi pojawiają się koszulki, czapki, kubki, długopisy i inne gadżety reklamowe z twarzami lub nazwiskami kandydatów, logotypami partii politycznych. Skąd one się biorą? Po złych doświadczeniach, współczesne środowiska polityczne dążą do transparentności zamówień. Szansę ma zatem każda agencja z uwagi na jakość produktów i korzystną cenę. Jak zdobyć takiego klienta? Przede wszystkim konkretami. Projekt nadruku plus biznesplan uwzględniający styl dystrybucji – to wyjściowe zadania. Czy trzeba deklarować własne poglądy polityczne? Nie. Agencje reklamowe traktowane są jako usługodawcy a nie partnerzy polityczni. Przy tworzeniu całościowego wizerunku, zapewne przydałaby się jedność ideologiczna, ale przy produkcji gadżetów – nie jest ona konieczna. Czy warto wchodzić w ten temat? Tak. Z tym, że trzeba pamiętać o tym, że przykłady prac na rzecz partii politycznych zamieszczone w dossier agencji reklamowej, mogą być odczytywane jako przejaw zadeklarowanych sympatii politycznych. Nawet gdy tak nie jest.

Czytaj poprzednie wydania Max-Lettera: