Ceramika reklamowa Poznań Wielkopolska Oferta Maxim zawiera wiele produktów ceramiki reklamowej z nadrukiem: firmowych kubków, filiżanek, szklanek, kufli, zestawów kawowych jak również zamówień specjalnych. Na każdym produkcie stosowane jest zdobienie kalką lub nadruk bezpośredni.

Porcelain sugester

Liczę na szybki kontakt, gdyż...

E-mail:
*
Imię i nazwisko:
*

Telefon:

Nazwa firmy:


* Pola wymagane


Wsparcie techniczne on-line

Oferta Oferta

Max-letterZamów Max-Letter

Jeśli chcesz za pośrednictwem poczty elektronicznej otrzymywać najświeższe informacje branżowe, zaloguj się i wyślij nam swój adres e-mail

KontaktSzybki kontakt

Kontakt Masz pytania wymagające natychmiastowej odpowiedzi? Nasz dział handlowy jest do dyspozycji...

MAX-LETTER

05/20112011-06-01

Czy wiesz jak doświadczyć smaku w 3D?

Poznaj nowe Szkło 3D z efektem zawieszenia płynu w próżni. Dzięki podwójnym ściankom i swej lekkości pozwoli doświadczyć smaku w nowym wymiarze.

przejdź do szkła 3D

Pobierz NOWOŚCI 2011 w wersji NO NAME:
Plik pdf    Plik jpg

PROMOCJA MAJ 2011

n

Kubek: Norton wszystkie kolory*

20% rabatu

ZAPYTAJ o rabat dla Agencji Reklamowych >

* rabat od cen dla klienta finalnego przed rabatem dla agencji reklamowej, nie obowiązuje przy zamówieniach na kubki bez nadruku.
Oferta promocyjna dotyczy danego produktu i obowiązuje wyłącznie na zamówienia z nadrukiem złożone we wskazanym okresie.
Promocja nie uwzglednia kosztów nadruku.

MAXIM WSPIERA KOLARSTWO

kkk

Kolejne sukcesy grupy kolarskiej TGV TEAM

Pierwsze zwycięstwo w tym sezonie odniósł Robert Żmudzin zawodnik TGV TEAM - grupy kolarskiej sponsorowanej przez firmę Maxim. Znajdujący się w wyśmienitej formie Żmudzin nie dał szans rywalom i wygrał inaugurację Ligi MTB. Pierwszego dnia Maja część ekipy TGV startowała również w Zmigrodzkiej Czasówce. W tych zawodach ponownie świetna formą błysnął Robert Żmudzin zajmując 2 miejsce. W pierwszej dziesiątce uplasował się jeszcze jeden zawodnik TGV - Bartosz Wujczak zajmując 9 miejsce. Grupa kolarska TGV istnieje od 2007r. uczestnicząc w wielu imprezach szosowych jak i MTB na terenie kraju.

Organizacje pozarządowe. Jak zdobyć tego klienta ? – socjotechnik radzi…
Ukształtowała się pewna zasada podzielności rynku. Jedni sprzedają produkty za pomocą idei a inni sprzedają idee za pomocą produktów. Nas dzisiaj interesują ci drudzy. Organizacje pozarządowe, powoływane z racji szerzenia określonych misji społecznych potrzebują konkretnych nośników. Bardzo często funkcję tę pełni galanteria reklamowa. Fundacje i stowarzyszenia przyjmują bardzo różne nazwy wyjściowe i pierwszy ruch w poszukiwaniu klienta w tej sferze, powinien polegać na opanowaniu języka skojarzeń, które doprowadzają internautę do właściwych stron. Już po estetyce stron, można wnioskować o szansach nawiązania kontaktu w sprawie np. kubków reklamowych. Organizacje, których praca głównie polega na generowaniu wydarzeń i skupianiu ludzi w jednym miejscu i w jednym czasie, utrzymują estetykę „plakatową”. Drugi krok to wczytanie się i wyczuwanie stylu komunikacji, jaki preferuje dana organizacja. Czy jest to styl swobodny, czy raczej prestiżowy? I trzeci krok, bardzo ważny, odezwanie się do organizacji z poczuciem znawstwa i zrozumienia idei, które leżą w podstawie działalności. Bo oprócz projektu, wyceny oferty – ważne jest dla tych organizacji partnerstwo w sposobie odbioru świata i jego problemów.

Czytaj poprzednie wydania Max-Lettera: