Oferta
- Produkty
- Kubki
- Kubki sublimacyjne
- Kubki szklane
- Filiżanki
- Zestawy
- Kufle
- Szklanki
- Galaxy Collection
- Świece reklamowe
- Lampiony
- Zamówienia specjalne
- Opakowania
- Nowości
- Produkty z Unii Europejskiej
- Galaxy Collection
- Świece reklamowe
- Stany magazynowe
- Nice Price
- Kalkulator
- Złóż zamówienie
- Sprawdź status zamówienia

Zamów Max-Letter


MAX-LETTER
Czy wiesz jak doświadczyć smaku w 3D?
Poznaj nowe Szkło 3D z efektem zawieszenia płynu w próżni. Dzięki podwójnym ściankom i swej lekkości pozwoli doświadczyć smaku w nowym wymiarze.
Pobierz NOWOŚCI 2011 w wersji NO NAME:
Plik pdf Plik jpg
PROMOCJA MAJ 2011
![]() |
Kubek: Norton wszystkie kolory* Oferta promocyjna dotyczy danego produktu i obowiązuje wyłącznie na zamówienia z nadrukiem złożone we wskazanym okresie. Promocja nie uwzglednia kosztów nadruku. |
MAXIM WSPIERA KOLARSTWO
Kolejne sukcesy grupy kolarskiej TGV TEAM
Pierwsze zwycięstwo w tym sezonie odniósł Robert Żmudzin zawodnik TGV TEAM - grupy kolarskiej sponsorowanej przez firmę Maxim. Znajdujący się w wyśmienitej formie Żmudzin nie dał szans rywalom i wygrał inaugurację Ligi MTB. Pierwszego dnia Maja część ekipy TGV startowała również w Zmigrodzkiej Czasówce. W tych zawodach ponownie świetna formą błysnął Robert Żmudzin zajmując 2 miejsce. W pierwszej dziesiątce uplasował się jeszcze jeden zawodnik TGV - Bartosz Wujczak zajmując 9 miejsce. Grupa kolarska TGV istnieje od 2007r. uczestnicząc w wielu imprezach szosowych jak i MTB na terenie kraju.
Organizacje pozarządowe. Jak zdobyć tego klienta ? – socjotechnik radzi…
Ukształtowała się pewna zasada podzielności rynku. Jedni sprzedają produkty za pomocą idei a inni sprzedają idee za pomocą produktów. Nas dzisiaj interesują ci drudzy. Organizacje pozarządowe, powoływane z racji szerzenia określonych misji społecznych potrzebują konkretnych nośników. Bardzo często funkcję tę pełni galanteria reklamowa. Fundacje i stowarzyszenia przyjmują bardzo różne nazwy wyjściowe i pierwszy ruch w poszukiwaniu klienta w tej sferze, powinien polegać na opanowaniu języka skojarzeń, które doprowadzają internautę do właściwych stron. Już po estetyce stron, można wnioskować o szansach nawiązania kontaktu w sprawie np. kubków reklamowych. Organizacje, których praca głównie polega na generowaniu wydarzeń i skupianiu ludzi w jednym miejscu i w jednym czasie, utrzymują estetykę „plakatową”. Drugi krok to wczytanie się i wyczuwanie stylu komunikacji, jaki preferuje dana organizacja. Czy jest to styl swobodny, czy raczej prestiżowy? I trzeci krok, bardzo ważny, odezwanie się do organizacji z poczuciem znawstwa i zrozumienia idei, które leżą w podstawie działalności. Bo oprócz projektu, wyceny oferty – ważne jest dla tych organizacji partnerstwo w sposobie odbioru świata i jego problemów.

Czytaj poprzednie wydania Max-Lettera: