Ceramika reklamowa Poznań Wielkopolska Oferta Maxim zawiera wiele produktów ceramiki reklamowej z nadrukiem: firmowych kubków, filiżanek, szklanek, kufli, zestawów kawowych jak również zamówień specjalnych. Na każdym produkcie stosowane jest zdobienie kalką lub nadruk bezpośredni.

Porcelain sugester

Liczę na szybki kontakt, gdyż...

E-mail:
*
Imię i nazwisko:
*

Telefon:

Nazwa firmy:


* Pola wymagane


Wsparcie techniczne on-line

Oferta Oferta

Max-letterZamów Max-Letter

Jeśli chcesz za pośrednictwem poczty elektronicznej otrzymywać najświeższe informacje branżowe, zaloguj się i wyślij nam swój adres e-mail

KontaktSzybki kontakt

Kontakt Masz pytania wymagające natychmiastowej odpowiedzi? Nasz dział handlowy jest do dyspozycji...

MAX-LETTER

05/20102010-05-11

Dystrybutorzy Maxim wykorzystują przewagę druku bezpośredniego

Pod koniec kwietnia firma Maxim uruchomiła kolejną maszynę do druku bezpośredniego. Dzięki najnowszym rozwiązaniom maszyna pozwala na druk na kubkach z wydajnoscią ponad 4 000 sztuk na dobę . Zakup już piątego z kolei automatu tego typu jest wynikiem nieustannie rosnącego zainteresowania ze strony agencji reklamowych technologią Direct Print, która pozwala na zaoferowanie klientowi produktu w atrakcyjnej cenie, wysokiej jakości druku oraz relatywnie krótszym czasie realizacji.

Nowości 2010
Termo Ink - magiczny efekt przekazu reklamowego.

więcej >>>

PROMOCJA MAJ 2010




Kubek: TRÓJKA biały

Cena cennikowa dla KLIENTA OSTATECZNEGO: 4,70 PLN
Nowa cena po 20% rabacie: 3,76 PLN

ZAPYTAJ o rabat dla Agencji Reklamowych >

* cena dla klienta finalnego, nie obowiązuje przy zamówieniach na kubki bez nadruku

Czy można nauczyć się otwartości? Socjotechnik radzi.

W naszym środowisku brak otwartości jest poważną przeszkodą. Komunikacja ludzi reklamy oparta jest na jasnym precyzowaniu wad i zalet każdego pomysłu. Kto nie umie mówić, asertywnie wyrażać swoich opinii, najczęściej ląduje w tajemnym ogrodzie osobistych niechęci do wszystkich i wszystkiego. Gdy pojawiła się możliwość ustalenia, kto w PRL zajmował się donoszeniem na kolegów, zazwyczaj pełnemu zaskoczeniu towarzyszyła refleksja "a taki był małomówny".

Nie można nauczyć się otwartości, ale można pokonać bariery komunikacyjne, jeśli ich źródłem jest jedynie frustracja. Wystarczy czasami milczącego kolegę zapytać: co sądzisz? I dodać, że jesteśmy ciekawi jego zdania. Słówko "ciekawi" jest tu kluczem. Każdy, kto nie jest zaburzony emocjonalnie szybko reaguje na sygnał zainteresowania innych swoją osobą. Powiem więcej, milczek zmuszony do mówienia może stać się sympatycznym partnerem współpracy.

Każdy da się otworzyć, jeśli tylko nie jest urodzonym skrytobójcą, planującym ataki na wszystkich dookoła w zaciszu swoich własnym myśli. Zacznijmy zatem w agencjach wprowadzać klimat otwartości, stawiając na przełamywanie ludzi żyjących we własnym świecie ocen. A najbardziej zamkniętym powiedzmy: szanuję twoje zdanie. To po pierwsze. A po drugie - chciałbym je poznać.

Czytaj poprzednie wydania Max-Lettera: