Oferta
- Produkty
- Kubki
- Kubki sublimacyjne
- Kubki szklane
- Filiżanki
- Zestawy
- Kufle
- Szklanki
- Galaxy Collection
- Świece reklamowe
- Lampiony
- Zamówienia specjalne
- Opakowania
- Nowości
- Produkty z Unii Europejskiej
- Galaxy Collection
- Świece reklamowe
- Stany magazynowe
- Nice Price
- Kalkulator
- Złóż zamówienie
- Sprawdź status zamówienia

Zamów Max-Letter


MAX-LETTER
Wyobraź sobie 25 opcji kolorystycznych jednego kubka
EASY - jedyny kubek z łyżeczką dostępny na rynku w tylu opcjach kolorystycznych i w nowej, nieosiągalnej dotychczas jakości.
Pobierz NOWOŚCI 2011 w wersji NO NAME:
Plik pdf Plik jpg
Obalamy mity konkurencji
Wykorzystaj możliwości, jakie daje nowoczesny druk bezpośredni w stosunku do druku kalkomanią i spraw, że twoja oferta ceramiki reklamowej będzie jeszcze bardziej konkurencyjna !
- Druk bezpośredni gwarantuje wysoką trwałość nadruku na zmywanie w zmywarce (kubki z tym nadrukiem poddawane są procesowi wypalania w temperaturze ok. 800st C).
- Druk bezpośredni wykonywany jest na nowoczesnych maszynach pozwalających na dokładność druku do 0,01 mm.
- Druk bezpośredni obniża koszt nadruku nawet do 50% w stosunku do druku kalkomanią.
Oto przykładowa symulacja jak druk bezpośredni wpływa na obniżenie kosztów druku:
Nadruk kalkomanią w 4 kolorach, tapeta 216 sztuk
- cena netto 7,98 PLN + przygotowalnia 468 PLN (ceny dla klienta końcowego)
Nadruk bezpośredni w 4 kolorach, tapeta 216 sztuk
- cena netto 4,78 PLN + przygotowalnia 260 PLN (ceny dla klienta końcowego)
PROMOCJA CZERWIEC 2011
![]() |
Kubek: Softy biały* silikonowa nakładka dostępna w 5 kolorach: żółtym, pomarańczowym, czerwonym, zielonym, niebieskim, czarnym. ZAPYTAJ o rabat dla Agencji Reklamowych >
|
* Oferta promocyjna dotyczy danego produktu i obowiązuje wyłącznie na zamówienia z nadrukiem złożone we wskazanym okresie. Promocja nie uwzglednia kosztów nadruku.
Jak zorganizować pracę w okresie urlopowym ? - socjotechnik radzi...
Zacznijmy od obserwacji, że dzięki takim rozwiązaniom jak długie weekendy lub urlopy spędzane zawsze w ciepłych krajach, nastąpiło rozładowanie napięcia urlopowego w okresie letnim, co przekłada się na zmianę podejścia firm do zadań i ich realizacji. Znaną praktyką są zastępstwa urlopowe. Wyjeżdżamy na urlop i swojego klienta pozostawiamy pod opieką koleżanki lub kolegi. Rozwiązanie to ma dwa minusy. Po pierwsze – odsłania ukryte gdzieś głęboko stany ograniczonego zaufania. Mamy z kimś dobre, poprawne relacje koleżeńskie, ale jak dochodzi do rozmów w sprawie zastępstwa, nagle odsłaniają się wątpliwości, pytania, zastrzeżenia i prośby w rodzaju „tylko mi nie zniechęć klienta". Drugi problem dotyczy samego klienta. Trudno mu nawiązać kontakt z kimś, kto reprezentuje tę samą agencję, ale inaczej się komunikuje. Moja podpowiedź brzmi tak: zatrudniajmy w okresie letnim studentów, którzy potrzebują zaliczenia obowiązkowych praktyk w agencji reklamowej. Zapewniam, że mogą wnieść nowego ducha do Państwa projektów i zadań, a po drugie – zamiast doświadczenia oferują entuzjazm, co jest niebagatelną i pożądaną emocją zwłaszcza w okresie upałów.
Zacznijmy od obserwacji, że dzięki takim rozwiązaniom jak długie weekendy lub urlopy spędzane zawsze w ciepłych krajach, nastąpiło rozładowanie napięcia urlopowego w okresie letnim, co przekłada się na zmianę podejścia firm do zadań i ich realizacji. Znaną praktyką są zastępstwa urlopowe. Wyjeżdżamy na urlop i swojego klienta pozostawiamy pod opieką koleżanki lub kolegi. Rozwiązanie to ma dwa minusy. Po pierwsze – odsłania ukryte gdzieś głęboko stany ograniczonego zaufania. Mamy z kimś dobre, poprawne relacje koleżeńskie, ale jak dochodzi do rozmów w sprawie zastępstwa, nagle odsłaniają się wątpliwości, pytania, zastrzeżenia i prośby w rodzaju „tylko mi nie zniechęć klienta". Drugi problem dotyczy samego klienta. Trudno mu nawiązać kontakt z kimś, kto reprezentuje tę samą agencję, ale inaczej się komunikuje. Moja podpowiedź brzmi tak: zatrudniajmy w okresie letnim studentów, którzy potrzebują zaliczenia obowiązkowych praktyk w agencji reklamowej. Zapewniam, że mogą wnieść nowego ducha do Państwa projektów i zadań, a po drugie – zamiast doświadczenia oferują entuzjazm, co jest niebagatelną i pożądaną emocją zwłaszcza w okresie upałów.

Czytaj poprzednie wydania Max-Lettera: