Ceramika reklamowa Poznań Wielkopolska Oferta Maxim zawiera wiele produktów ceramiki reklamowej z nadrukiem: firmowych kubków, filiżanek, szklanek, kufli, zestawów kawowych jak również zamówień specjalnych. Na każdym produkcie stosowane jest zdobienie kalką lub nadruk bezpośredni.

Porcelain sugester

Liczę na szybki kontakt, gdyż...

E-mail:
*
Imię i nazwisko:
*

Telefon:

Nazwa firmy:


* Pola wymagane


Wsparcie techniczne on-line

Oferta Oferta

Max-letterZamów Max-Letter

Jeśli chcesz za pośrednictwem poczty elektronicznej otrzymywać najświeższe informacje branżowe, zaloguj się i wyślij nam swój adres e-mail

KontaktSzybki kontakt

Kontakt Masz pytania wymagające natychmiastowej odpowiedzi? Nasz dział handlowy jest do dyspozycji...

MAX-LETTER

06/20112011-06-09

Wyobraź sobie 25 opcji kolorystycznych jednego kubka

easy maxletter

EASY - jedyny kubek z łyżeczką dostępny na rynku w tylu opcjach kolorystycznych i w nowej, nieosiągalnej dotychczas jakości.

przejdź do produktu

Pobierz NOWOŚCI 2011 w wersji NO NAME:
Plik pdf    Plik jpg

[9_06_2011]MAXIM_obalamy_mity_680x272_pl

Obalamy mity konkurencji

Wykorzystaj możliwości, jakie daje nowoczesny druk bezpośredni w stosunku do druku kalkomanią i spraw, że twoja oferta ceramiki reklamowej będzie jeszcze bardziej konkurencyjna !

  • Druk bezpośredni gwarantuje wysoką trwałość nadruku na zmywanie w zmywarce (kubki z tym nadrukiem poddawane są procesowi wypalania w temperaturze ok. 800st C).
  • Druk bezpośredni wykonywany jest na nowoczesnych maszynach pozwalających na dokładność druku do 0,01 mm.
  • Druk bezpośredni obniża koszt nadruku nawet do 50% w stosunku do druku kalkomanią.

Oto przykładowa symulacja jak druk bezpośredni wpływa na obniżenie kosztów druku:
Nadruk kalkomanią w 4 kolorach, tapeta 216 sztuk
- cena netto 7,98 PLN + przygotowalnia 468 PLN (ceny dla klienta końcowego)
Nadruk bezpośredni w 4 kolorach, tapeta 216 sztuk
- cena netto 4,78 PLN + przygotowalnia 260 PLN (ceny dla klienta końcowego)

PROMOCJA CZERWIEC 2011

Softy

Kubek: Softy biały*

silikonowa nakładka dostępna w 5 kolorach: żółtym, pomarańczowym, czerwonym, zielonym, niebieskim, czarnym.

20% rabatu

ZAPYTAJ o rabat dla Agencji Reklamowych >


 

* Oferta promocyjna dotyczy danego produktu i obowiązuje wyłącznie na zamówienia z nadrukiem złożone we wskazanym okresie. Promocja nie uwzglednia kosztów nadruku.

Jak zorganizować pracę w okresie urlopowym ? - socjotechnik radzi...

Zacznijmy od obserwacji, że dzięki takim rozwiązaniom jak długie weekendy lub urlopy spędzane zawsze w ciepłych krajach, nastąpiło rozładowanie napięcia urlopowego w okresie letnim, co przekłada się na zmianę podejścia firm do zadań i ich realizacji. Znaną praktyką są zastępstwa urlopowe. Wyjeżdżamy na urlop i swojego klienta pozostawiamy pod opieką koleżanki lub kolegi. Rozwiązanie to ma dwa minusy. Po pierwsze – odsłania ukryte gdzieś głęboko stany ograniczonego zaufania. Mamy z kimś dobre, poprawne relacje koleżeńskie, ale jak dochodzi do rozmów w sprawie zastępstwa, nagle odsłaniają się wątpliwości, pytania, zastrzeżenia i prośby w rodzaju „tylko mi nie zniechęć klienta". Drugi problem dotyczy samego klienta. Trudno mu nawiązać kontakt z kimś, kto reprezentuje tę samą agencję, ale inaczej się komunikuje. Moja podpowiedź brzmi tak: zatrudniajmy w okresie letnim studentów, którzy potrzebują zaliczenia obowiązkowych praktyk w agencji reklamowej. Zapewniam, że mogą wnieść nowego ducha do Państwa projektów i zadań, a po drugie – zamiast doświadczenia oferują entuzjazm, co jest niebagatelną i pożądaną emocją zwłaszcza w okresie upałów.

Zacznijmy od obserwacji, że dzięki takim rozwiązaniom jak długie weekendy lub urlopy spędzane zawsze w ciepłych krajach, nastąpiło rozładowanie napięcia urlopowego w okresie letnim, co przekłada się na zmianę podejścia firm do zadań i ich realizacji. Znaną praktyką są zastępstwa urlopowe. Wyjeżdżamy na urlop i swojego klienta pozostawiamy pod opieką koleżanki lub kolegi. Rozwiązanie to ma dwa minusy. Po pierwsze – odsłania ukryte gdzieś głęboko stany ograniczonego zaufania. Mamy z kimś dobre, poprawne relacje koleżeńskie, ale jak dochodzi do rozmów w sprawie zastępstwa, nagle odsłaniają się wątpliwości, pytania, zastrzeżenia i prośby w rodzaju „tylko mi nie zniechęć klienta". Drugi problem dotyczy samego klienta. Trudno mu nawiązać kontakt z kimś, kto reprezentuje tę samą agencję, ale inaczej się komunikuje. Moja podpowiedź brzmi tak: zatrudniajmy w okresie letnim studentów, którzy potrzebują zaliczenia obowiązkowych praktyk w agencji reklamowej. Zapewniam, że mogą wnieść nowego ducha do Państwa projektów i zadań, a po drugie – zamiast doświadczenia oferują entuzjazm, co jest niebagatelną i pożądaną emocją zwłaszcza w okresie upałów.

Czytaj poprzednie wydania Max-Lettera: