Ceramika reklamowa Poznań Wielkopolska Oferta Maxim zawiera wiele produktów ceramiki reklamowej z nadrukiem: firmowych kubków, filiżanek, szklanek, kufli, zestawów kawowych jak również zamówień specjalnych. Na każdym produkcie stosowane jest zdobienie kalką lub nadruk bezpośredni.

Porcelain sugester

Liczę na szybki kontakt, gdyż...

E-mail:
*
Imię i nazwisko:
*

Telefon:

Nazwa firmy:


* Pola wymagane


Wsparcie techniczne on-line

Oferta Oferta

Max-letterZamów Max-Letter

Jeśli chcesz za pośrednictwem poczty elektronicznej otrzymywać najświeższe informacje branżowe, zaloguj się i wyślij nam swój adres e-mail

KontaktSzybki kontakt

Kontakt Masz pytania wymagające natychmiastowej odpowiedzi? Nasz dział handlowy jest do dyspozycji...

MAX-LETTER

04/20112011-04-12

NOWOŚCI 2011 - już dostępne!!!


tomek 

Tomek Small - swoim wyglądem i funkcjonalnością
zniewoli każdego konesera kawy z ekspresu.

play 

Play - kubek specjalnie zaprojektowany z myślą o osobach
ceniących sobie smak długo zaparzanej, ciepłej herbaty.

play_le 

Play Leather Edition - wersja wzbogacona o skórzaną opaskę z ozdobnym przeszyciem
i możliwością wykonania indywidualnej dekoracji HOT STAMPING.

mezzo 

Mezzo Mini - subtelne połączenie delikatności, ekstrawagancji i fantazji
w nowej, mniejszej pojemności.

katalog  Wirtulany Katalog 2011
- online -

--> swobodnie wertujesz kartki
--> korzystasz z szybkiej wyszukiwarki
--> widzisz parametry produktu oraz powierzchnie nadruku
--> znasz ceny produktów
--> szybki podgląd na dane logistyczne
--> oszczędzasz czas i ograniczasz swoje koszty
--> korzystając z e-katalogu jesteś proekologiczny

PROMOCJA KWIECIEŃ 2011

kubek 

Kubek: MILKY biały*

Cena cennikowa dla KLIENTA OSTATECZNEGO: 4,50 PLN

Nowa cena po 20% rabacie: 3,60 PLN


ZAPYTAJ o rabat dla Agencji Reklamowych >


 

* cena dla klienta finalnego, nie obowiązuje przy zamówieniach na kubki bez nadruku

Co zrobić, gdy klient oczekuje „bardziej kreatywnego pomysłu"? – socjotechnik radzi.

Odwiecznym problemem agencji reklamowych jest wyczucie stopnia kreatywności osób, które zamawiają kampanie. Bywa tak, że „przestrzelimy" pomysłem, to znaczy zaproponujemy rozwiązanie, którego stopień kreatywności będzie za wysoki w stosunku do oczekiwań klienta. Sytuacja o tyle wówczas jest prosta, że w rozmowie można posłużyć się argumentem ostatecznego odbiorcy, który nie zdoła wychwycić właściwej interpretacji. Gorzej, gdy sytuacja jest odwrotna: to klient ma skłonność do prowokowania nieskutecznych ale bardzo kreatywnych pomysłów, a my wiemy, że trudności w odbiorze pójdą na nasze konto. Co robić ? Przede wszystkim za każdym razem podejmować temat modelowego odbiorcy. Ostateczny odbiorca i jego stopień kreatywności – to są czynniki decydujące o powodzeniu kampanii. Zawsze też doradzam, aby prezentować na spotkaniach również te pomysły, które sami jako agencja odrzuciliśmy jako świetne artystycznie, ale nieskuteczne. Dlaczego? Wszyscy w tym środowisku potrzebujemy wiary, w to że warto zajmować się sztuką. Choćby dla siebie.

Czytaj poprzednie wydania Max-Lettera: