Oferta
- Produkty
- Kubki
- Kubki sublimacyjne
- Kubki szklane
- Filiżanki
- Zestawy
- Kufle
- Szklanki
- Galaxy Collection
- Świece reklamowe
- Lampiony
- Zamówienia specjalne
- Opakowania
- Nowości
- Produkty z Unii Europejskiej
- Galaxy Collection
- Świece reklamowe
- Stany magazynowe
- Nice Price
- Kalkulator
- Złóż zamówienie
- Sprawdź status zamówienia

Zamów Max-Letter


MAX-LETTER
NOWOŚCI 2011 - już dostępne!!!
Tomek Small - swoim wyglądem i funkcjonalnością
zniewoli każdego konesera kawy z ekspresu.
Play - kubek specjalnie zaprojektowany z myślą o osobach
ceniących sobie smak długo zaparzanej, ciepłej herbaty.
Play Leather Edition - wersja wzbogacona o skórzaną opaskę z ozdobnym przeszyciem
i możliwością wykonania indywidualnej dekoracji HOT STAMPING.
Mezzo Mini - subtelne połączenie delikatności, ekstrawagancji i fantazji
w nowej, mniejszej pojemności.
![]() |
Wirtulany Katalog 2011 - online - |
--> swobodnie wertujesz kartki
--> korzystasz z szybkiej wyszukiwarki
--> widzisz parametry produktu oraz powierzchnie nadruku
--> znasz ceny produktów
--> szybki podgląd na dane logistyczne
--> oszczędzasz czas i ograniczasz swoje koszty
--> korzystając z e-katalogu jesteś proekologiczny
PROMOCJA KWIECIEŃ 2011
![]() |
Kubek: MILKY biały* Nowa cena po 20% rabacie: 3,60 PLN ZAPYTAJ o rabat dla Agencji Reklamowych >
|
* cena dla klienta finalnego, nie obowiązuje przy zamówieniach na kubki bez nadruku
Co zrobić, gdy klient oczekuje „bardziej kreatywnego pomysłu"? – socjotechnik radzi.
Odwiecznym problemem agencji reklamowych jest wyczucie stopnia kreatywności osób, które zamawiają kampanie. Bywa tak, że „przestrzelimy" pomysłem, to znaczy zaproponujemy rozwiązanie, którego stopień kreatywności będzie za wysoki w stosunku do oczekiwań klienta. Sytuacja o tyle wówczas jest prosta, że w rozmowie można posłużyć się argumentem ostatecznego odbiorcy, który nie zdoła wychwycić właściwej interpretacji. Gorzej, gdy sytuacja jest odwrotna: to klient ma skłonność do prowokowania nieskutecznych ale bardzo kreatywnych pomysłów, a my wiemy, że trudności w odbiorze pójdą na nasze konto. Co robić ? Przede wszystkim za każdym razem podejmować temat modelowego odbiorcy. Ostateczny odbiorca i jego stopień kreatywności – to są czynniki decydujące o powodzeniu kampanii. Zawsze też doradzam, aby prezentować na spotkaniach również te pomysły, które sami jako agencja odrzuciliśmy jako świetne artystycznie, ale nieskuteczne. Dlaczego? Wszyscy w tym środowisku potrzebujemy wiary, w to że warto zajmować się sztuką. Choćby dla siebie.

Czytaj poprzednie wydania Max-Lettera: